Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#93]

Παναγία των Παρισίων-Τότε και Τώρα Η καταστροφή της Παναγίας των Παρισίων θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι συμβολίζει την σταδιακή καταστροφή του Δυτικού Πολιτισμού, ο οποίος οικοδομήθηκε στον ελληνορωμαϊκό...

Ανακοίνωση Μετώπου Νεολαίας για τις Φοιτητικές Εκλογές 2019: Γελάμε μαζί σας

Άλλη μια φαρσοκωμωδία πρόκειται να παιχτεί αύριο. Και αυτή είναι στον πολύπαθο χώρο της Παιδείας.Και μάλιστα στο ναό του πνεύματος. Στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ. Στα Ανώτατα Ιδρύματα της...

Ακτιβιστικές παρεμβάσεις του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης για την Παιδεία και την Μακεδονία

Είναι γνωστό ότι η Ελληνική Παιδεία καθ’ όλη την διάρκεια της μεταπολίτευσης βρίσκεται σε μια συνεχή και εντεινόμενη παρακμή. Μπολσεβίκοι καθηγητές (με την ανοχή της ψοφοδεούς αστικής δεξιάς) αλωνίζουν...

2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

Το Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, μια ξεχωριστή εκδήλωση έλαβε χώρα στον χώρο εκδηλώσεων του Εθνικιστικού Κινήματος, υπό την διοργάνωση του Μετώπου Νεολαίας της Χρυσής Αυγής και του περιοδικού «Αντεπίθεση». Από...

Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

Την Κυριακή, 17 Μαρτίου, το Μέτωπο Νεολαίας Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε Εθνικιστικό πάρτυ στο εθνικιστικό στέκι της πόλης «Σάρισα» γιορτάζοντας τους μέχρι τώρα αγώνες, αλλά και τον πολλαπλασιασμό των μελών μας...

  • Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#93]

  • Ανακοίνωση Μετώπου Νεολαίας για τις Φοιτητικές Εκλογές 2019:...

  • Ακτιβιστικές παρεμβάσεις του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης γ...

  • 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

  • Εθνικιστικό πάρτυ του Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#106]

Δ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν ιδρύθηκε η «Παναρκαδική Ομοσπονδία», στην οποία περιλαμβάνονταν όλες οι αρκαδικές πόλεις. Οι Αρκάδες, δε, αποφάσισαν να προχωρήσουν στην ίδρυση μιας νέας πόλης, την Μεγαλόπολη, δυτικά της Τεγέας και πλησίον του όρους Λυκαίου, όπου και βρισκόταν το σπουδαιότερο ιερό τους. Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, η πόλη έλαβε την ονομασία της από το μέγεθος της,…
Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2018

Β' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Με ήθος σεμνό και άμεμπτη ζωή, η ιστορία των γεγονότων από τον Θουκυδίδη μοιάζει με δράμα, το μεσαίο μέρος του οποίου αποτελεί η εκστρατεία των Συρακουσών, με την καταστροφή αυτή να αποτελεί συνάμα και την λύση του δράματος. Εντούτοις, πρέπει να αναφερθεί ότι το έργο του ούτε το τιτλοφόρησε ο ίδιος, ούτε προέβη στην διαίρεση του σε επιμέρους…
Στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον Βρετανό ζωγράφο Albert Chevallier Tayler (1862–1925) και απεικονίζει ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο στιγμιότυπο μιας οικογένειας της Βικτωριανής εποχής. Ο AlbertChevallierTaylerσπούδασε στην Σχολή Καλών Τεχνών του Heatherley,  έπειτα στην Βασιλική Ακαδημία, ενώ στην συνέχεια μαθήτευσε κοντά σε πρωτοποριακούς καλλιτέχνες του Παρισιού. Η βασική καινοτομία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη είναι το γεγονός ότι ζωγράφιζε «En plein air», σε…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Α' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Ο αρχαίος Έλληνας Θουκυδίδης υπήρξε ο πρώτος χρονογραφικά κριτικός, ιστοριογράφος και σημαντικός αττικός πεζογράφος της αρχαιότητας. Έμεινε γνωστός, κυρίως, για την συγγραφή της ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου, που διεξήχθη μεταξύ της Αθήνας και της Σπάρτης,  ενός κλασικού ιστορικού έργου, το πρώτο στο είδος του, με την αφήγηση των γεγονότων να διέπεται από απόλυτη τεκμηρίωση. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#105]

Γ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στην πραγματικότητα, ένας πόλεμος τελείωνε, για να αρχίσει ένα νέος. Αυτή την φορά, όμως, αντίπαλος της σπαρτιατικής πόλης – κράτος ήταν η Θήβα, η οποία ήταν πλέον αποφασισμένη να αναλάβει τον ρόλο της ηγεμονεύουσας δύναμης. Σύμφωνα με τους όρους της ειρήνης, οι Αθηναίοι απέσυραν τις δυνάμεις τους από την Κέρκυρα, κάτι το οποίο όμως δεν έπραξαν οι…
Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#104]

Β’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι Θηβαίοι κατόρθωσαν να αποκρούσουν αποτελεσματικά τις αλλεπάλληλες επιθέσεις των Σπαρτιατών, άλλοτε υπό την καθοδήγηση του βασιλιά Κλεομβρότου και άλλοτε υπό τον Αγησίλαο, ο οποίος εκστράτευσε εναντίον τους επί δυο συνεχόμενα καλοκαίρια, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα, σε μια από τις επιθέσεις αυτές οι Θηβαίοι είχαν την ικανοποίηση να σκοτώσουν τον Φοιβίδα, εξαιτίας του…
Δυναμική δράση στο Παγκράτι. Την στιγμή που σύσσωμο το «δημοκρατικό τόξο» σιωπά ένοχα για την βάναυση επίθεση που δέχεται το Έθνος μας, το Εθνικιστικό Κίνημα συνεχίζει τον ασυμβίβαστο Αγώνα του, για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω από τους πάσης φύσεως προδότες. Αιχμή του δόρατος, το Μέτωπο Νεολαίας, που βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και πάντα στην πρώτη γραμμή των επάλξεων. Με πνεύμα αγωνιστικό…
Δουλέμποροι και Αποικιοκράτες Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε το 1910 από τον Ελβετό OttoPilny, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του σε χώρες της Βορείου Αφρικής και έζησε από κοντά τα ήθη και έθιμα των μουσουλμανικών λαών. Ο πίνακας απεικονίζει μια Ευρωπαία γυναίκα να πωλείται ως σκλάβα σε Αφρικανούς και έχει τον εύλογο τίτλο «Σκλαβοπάζαρο». Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ζήτημα, το…
Πέμπτη, 06 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#103]

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ Α’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Τον χειμώνα του 379 – 378 π.Χ. μια ομάδα συνωμοτών, μεταμφιεσμένων σε γυναίκες, εισβάλλει στην οικεία του Φυλλίδα, ενός ευκατάστατου Θηβαίου, την στιγμή που βρισκόντουσαν εκεί, ως καλεσμένοι, οι απερχόμενοι φιλοσπαρτιάτες πολέμαρχοι και τους σκοτώνουν. Ακολουθεί η εισβολή τους στις οικείες του Λεοντιάδη και του Αρχία, όπου σκοτώνουν και αυτούς. Σύμφωνα με…
«Δημόσια παιδεία» και κρυφό σχολειό. Ο εικονιζόμενος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον ζωγράφο Νικόλαο Γύζη και έλαβε τον τίτλο «Κρυφό Σχολειό», καθώς ο καλλιτέχνης αποθανάτισε μια διαφορετική πλευρά της τουρκοκρατίας, αυτήν την εκπαίδευσης. Σε μια εποχή κατά την οποία οι μικροί Έλληνες μάθαιναν ότι θα πρέπει να είναι υποταγμένοι στον τούρκο αφέντη, ότι πάντα θα ζουν στην σκλαβιά κι ότι θα πρέπει να κάνουν…
Β’ Μέρος Η Ανταλκίδειος Ειρήνη Τελικά, οι αντιπρόσωποι των εμπόλεμων δυνάμεων συγκεντρώθηκαν στην Αυλή του Πέρση βασιλιά, όπου τους γνωστοποιήθηκαν οι όροι της ειρήνης: «Και όταν συγκεντρώθηκαν, ο Τιρίβαζος παρουσίασε τα γραπτά του βασιλιά και διάβαζε το περιεχόμενο τους. Αυτό ήταν το εξής: ο βασιλιάς Αρταξέρξης θεωρεί δίκαιο να είναι δικές του οι πόλεις της Ασίας και από τα νησιά οι Κλαζομενές και…
Η σιδηρά Νεολαία της Χρυσής Αυγής, απτόητη από τις συνεχόμενες απόπειρες φίμωσης και περιφρονώντας κάθε είδους προσπάθεια κατατρομοκράτησης, στέκεται ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ. Ορθώνοντας το ανάστημα μας ενάντια στο προδοτικό καθεστώς και στους παρακρατικούς μηχανισμούς του, σπάμε την συνωμοσία σιωπής των ΜΜΕ και του φαύλου, πολιτικού κατεστημένου. Με συνεχή παρουσία και δράση στον δρόμο, εκεί που ανδρώθηκε και γιγαντώθηκε το Εθνικιστικό Κίνημα, διαμηνύουμε προς πάσα…
Α’ Μέρος Η Ανταλκίδειος Ειρήνη Κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών του πολέμου, οι συγκρούσεις μεταφέρθηκαν στην περιοχή της θάλασσας και στα μικρασιατικά παράλια, όπου η πόλη των Αθηνών είχε καταφέρει να ανακτήσει τις κτήσεις της και να αποκτήσει καινούριο ναυτικό. Όπως λέγεται, μάλιστα, ο ίδιος ο Φαρνάβαζος μαζί με τον Κόνωνα κατάφεραν να λεηλατήσουν τις ακτές της Πελοποννήσου, κυριεύοντας τα Κύθηρα. Έπειτα…
https://www.youtube.com/watch?v=5zmiLNpnFao&feature=youtu.be  

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 208 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.