Άκου, Δασκαλάκο!
“Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων.”
Αριστοτέλης
Παρέλαβες τη νεολαία ενός έθνους, του οποίου η πολιτισμική ταυτότητα και κληρονομιά στο ανθρώπινο είδος τιμάται σαν διαμάντι στα πέρατα της γης, αναλαμβάνοντας να την εκπαιδεύσεις. Πήρες επάνω σου το ιερό καθήκον του να διδάξεις στους νέους την Ιστορία του Γένους τους, τις θεμελιώδεις αρχές στις οποίες βασίστηκε η Φιλοσοφία και Επιστήμη, τη γλώσσα των προγόνων τους. Μέχρι εδώ, ορίζεται σε λίγες γραμμές το έργο ενός οποιουδήποτε εκπαιδευτικού στον πλανήτη, με την επιπλέον προσθήκη ότι σε πολλές χώρες του κόσμου, εκτός βεβαίως από τις ευρωπαϊκές, δίνεται μεγάλη έμφαση στην τίμηση της πατρίδας ως ύψιστο αγαθό, στην ενστάλαξη της αγνής, ανιδιοτελούς, καθάριας αγάπης προς τα πάτρια εδάφη, από τον δάσκαλο προς τον μαθητή, γιατί πολύ απλά το φυσικό ένστικτο του ανθρώπου, πριν επέμβει σε αυτό το τέρας της παγκοσμιοποίησης, ήταν η διαφύλαξη του εδαφικού ζωτικού του χώρου και η προστασία της οικογένειάς του – άσχετα αν αυτά τώρα θεωρούνται…αντιδημοκρατικά, γεμάτα μίσος, εώς και παράνομα.
Όχι στην Ελλάδα όμως. Όχι στην “Ευρώπη” των τοκογλυφικών δανείων και του εθνικού εξευτελισμού. Εδώ ισχύουν άλλοι κανόνες, εδώ, λόγω της ιδιαίτερης γεωστρατηγικής αλλά κυρίως πνευματικής αξίας του Ελληνισμού, τα βασικά πνευματικά χαρακτηριστικά έπρεπε να αλλοιωθούν. Τη θέση τους έλαβε η ψυχοσύνθεση του πολτοποιημένου μαζανθρώπου, χωρίς ταυτότητα, προσωπικότητα, αγάπη για κάτι ανώτερο από τον ίδιο και τις δύστυχες ματαιοδοξίες του. Και δια τούτο, έπρεπε να πραγματοποιηθεί επέμβαση στην Παιδεία μας: Αντί για υπερήφανους Έλληνες και Ελληνίδες με κριτική σκέψη και εθνική αξιοπρέπεια, έπρεπε να αρχίσει η μαζική παραγωγή αποβλακωμένων νεοελλήνων. Και για αυτό το σχέδιο, χρησιμοποίησαν εσένα, δασκαλάκο.
Σειρά από μνημονιακές κυβερνήσεις παντελώς απηλλαγμένες από οποιοδήποτε εθνικό αντανακλαστικό σε όλες τις πτυχές του έργου τους και με απολύτως απάτριδες και απεχθανομένους το ελληνικό στοιχείο “επιστήμονες” χωρίς πτυχία στο επιτελείο τους, σου έφεραν προς διδασκαλία, σε ανήλικα παιδιά, κείμενα που προωθούν μέχρι και την παιδεραστία, κι εσύ σιώπησες, επειδή αυτό προάγει τη…διαφορετικότητα. Δίδαξες στα παιδιά ότι την 28η Οκτωβρίου οι Έλληνες “κρύφτηκαν στο υπόγειο” επειδή “δεν ήθελαν να γίνουν άνδρες”, επειδή το βρήκες αντιπολεμικό και προοδευτικό. Ακολούθησες τις γραμμές των αισχρών Υπουργείων που σου επέβαλαν να αποκρύψεις από τους εφήβους την Ιστορία των Περσικών πολέμων, των Πελοποννησιακών Πολέμων, του Φιλίππου Β’, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, χωρίς να πεις φυσικά κουβέντα – “εδώ που τα λέμε”, μάλλον δεν σε πείραξε και τόσο η κατακρεούργηση αυτών των κεφαλαίων – αλήθεια, τι έμεινε για να διδάξεις; Μήπως, τις “αγαθοεργίες” των συμμοριτών στα ελληνικά βουνά, ξέρεις, τότε που η μέση ελληνική οικογένεια της επαρχίας έκρυβε τα παιδιά της για να μην της τα αρπάξουν οι “λαϊκοί αγωνιστές” και ονειροπόλοι του σοσιαλιστικού παραδείσου, τότε που πατεράδες ακρωτηριάζονταν μπροστά στα μάτια της οικογένειάς τους για τη “δημοκρατία”, τότε που παιδιά λιμοκτονούσαν επειδή οι ιδεολογικοί σου πρόγονοι μπολσεβίκοι καταλήστευαν με βία τα εφόδια φτωχών αγροτικών οικογενειών; Πόσες εκατόμβες νεκρών, πόσα ποτάμια αίματος, χυμένα για την Ελλάδα, αποκρύπτονται επιτέλους από αυτά τα εμετικά μαρξιστικής εμπνεύσεως βιβλία και πόσες σελίδες Ιστορίας διαστρεβλώσατε, οι “διανοούμενοι” της Αριστεράς, προκειμένου να κάνετε παραγωγή “ηρώων” και να αναδείξετε τους απάνθρωπους, αφύσικους και εγκληματικούς εμπνευστές της;
Δεν είχες ίχνος ντροπής όταν οι προδότες μιας – δεξιάς – κυβέρνησης σου υπέδειξαν ότι η καταστροφή της Σμύρνης ήταν, λένε, συνωστισμός, και δεν έκανες τίποτα για αυτό, παρά μόνο να ακολουθήσεις την εγκύκλιο πιστά – άλλωστε, πώς θα επιβάλεις στα παιδιά το μήνυμα της συναδέλφωσης με τους προαιώνιους εχθρούς της πατρίδας μας, πώς θα τα καταστήσεις να μην έχουν κύτταρο εθνικής επίγνωσης, πώς θα τα μπολιάσεις με εγκληματική εθνική αδιαφορία ώστε να μη νοιαστεί μελλοντικά κανένας, για το Αιγαίο και τις χαμένες πατρίδες; Πώς θα τους επιβάλλεις την άποψή σου για το πόσο πολιτισμένος, εκδημοκρατιστής και εκσυγχρονιστής ήταν ο Κεμάλ Ατατούρκ – αντί για κοινός εγκληματίας και σφαγέας που διέπραξε γενοκτονίες – σε εναρμόνιση μάλιστα και με τα βιβλία Ιστορίας που εγκωμιάζουν τον…μεγάλο ηγέτη και περνούν στα αψήφιστα ολόκληρες εθνικές εκκαθαρίσεις; Βέβαια, αυτές οι γενοκτονίες “τροφοδοτούν τον εθνικισμό” και “αναζοπυρώνουν παλαιά μίση και αλυτρωτικές τάσεις”, έτσι δεν απαντάς στους αυθόρμητους, αγνούς Έλληνες μαθητές που ενοχλούνται και αντιδρούν στις αρρωστημένες επιβολές σας;
Γνώριμη η εικόνα του μαθητή ή της μαθήτριας που οργίζεται μοναχός του, απέναντι στα σαθρά ιδεολογήματα κάποιου καθηγητάκου, του οποίου η σύγχρονη και αντικειμενική επιστημονική ή πολιτική θεώρηση συνοψίζεται στο τι έμαθε στην Κ.Ν.Ε. πριν 30 ή 40 χρόνια. Προσπάθησες, εσύ που χυδαία υποκρίνεσαι τον οπαδό της ανεξάρτητης και διαφορετικής σκέψης και προσωπικότητας, να απομονώσεις, να χλευάσεις, να τρομοκρατήσεις τον μαθητή που διαφώνησε με τις σκοτεινές σου αντιλήψεις για την πατρίδα, ή μάλλον για την κατάργηση αυτής. Ατίμασες και αψήφησες τις θυσίες των Ηρώων που έπεσαν στη ματωμένη γη που αναίσχυντα πατάς, “ξεπλένοντας” κάθε φονιά του Ελληνισμού, εκμηδενίζοντας ό,τι δεν σε συμφέρει, όπως το πόσους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ήρωες έχει γεννήσει αυτός ο τόπος, αναπαράγοντας αρρωστημένα πρότυπα ψευτο-προοδευτισμού και ψευτο-διαφορετικότητας, αφού δεν θέλεις στην πράξη τους ανθρώπους διαφορετικούς. Τους θες με τις ίδιες απόψεις, απόλυτα ελεγχόμενους, χωρίς βούληση και κριτική σκέψη απέναντι στα συμπλέγματά σου. Τους δίνεις τη γραμμή και τους την επιβάλεις, με τη μίζερη και εντυπωσιακή ανοχή της πλειοψηφίας γονέων και μαθητών, αφού πάνω στην τήρηση αυτής της γραμμής θα βαθμολογηθούν για να αριστεύσουν.
Άκου, όμως, δασκαλάκο. Το δόγμα του έργου του αγαπημένου σου διανοητή με τίτλο “Άκου, Ανθρωπάκο”, πάνω στο οποίο γαλουχήθηκες, πέθανε. Το δόγμα της μαρξιστικής παράνοιας, που στις περισσότερες χώρες θεωρείται μια καταδικασμένη μαύρη σελίδα και βάσει του οποίου ευδοκίμησες σε μια Ελλάδα που πεθαίνει, άρρωστη και διεφθαρμένη, σταμάτησε να αλώνει το πνεύμα των νέων ανθρώπων. Αυτά που θρασύδειλα προσπάθησες να κρύψεις κάτω από το χαλί, τα ξεσκεπάζει αναπόφευκτα ο Χρόνος και τα προσφέρει ως γνώση και ως δύναμη σε στρατιές Ελλήνων του μέλλοντος, στη νεολαία του ελληνικού γένους που σθεναρά σου αντιστέκεται με ένα πάθος και μια πίστη που τα μισείς και τα τρέμεις, στη σπίθα που μια μέρα θα γίνει Φωτιά.