Παρθενών, Άποψη της ανατολικής πρόσοψης πριν την αποκατάσταση (1976)   Καὶ πρωτοεῖδε ὁ πρῶτος ἄνθρωπος τοῦ ἥλιου τὴν ἀνατολή, καὶ νὰ τῆς γλυκαποκρίνεται γρίκησε μία μουσική, χίλια λόγια, χίλια ἐγκώμια πρὸς τῆς μέρας τὴν πηγή. Κι ὅλα, ὦ θάμα, κι ὅλα, κ᾿ οἱ ὕμνοι, καὶ τὰ λόγια καὶ τὰ ἐγκώμια, σκορπιστήκανε στὰ τετραπέρατα, καὶ τὰ σάρκωσαν οἱ αἰῶνες, καὶ γινήκανε φωτοθεοὶ καὶ ἁρμονίας…
Rembrandt, Πάνοπλος Άνδρας (1655)   «Το κλασικό ιδεώδες δεν ήταν η λατρεία του σώματος: αυτό δεν ανήκε σε εκείνη την πλευρά της δυαδικότητας σώματος - πνεύματος, αλλά στην άλλη πλευρά. Το κλασικό ιδεώδες είναι αυτό ενός Πνεύματος τόσο κυρίαρχου ώστε υπό ορισμένες ευνοϊκές πνευματικές προϋποθέσεις πλάθει Σώμα και Ψυχή σύμφωνα με τη δική του εικόνα και με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνει μια τέλεια…
Ο αναπαυόμενος Άρης, αντίγραφο ρωμαϊκής εποχής, Ρώμη (2ος αιώνας μ.Χ.)   Ο πρωτότυπος αναπαυόμενος Άρης ήταν αριστουργηματικό γλυπτό του 4ου αιώνα π.Χ., έργο του αρχαίου Έλληνα γλύπτη Σκόπα ή του Λυσίππου. Σήμερα σώζεται μαρμάρινο, γνωστό επίσης με την επωνυμία Άρης του Λουντοβίζι (Ludovisi Ares), το οποίο εκτίθεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Ρώμης (Museo Nazionale Romano) στη Ρώμη. Το γλυπτό παριστάνει τον θεό…
Eugène-Louis Lequesne (ή Le Quesne), Η Φήμη κρατά τον Πήγασο, Παρίσι (1875)   "Οι καιροί αλλάζουν. Οι συνθήκες και οι περιστάσεις είναι σίγουρα διαφορετικές. Με τρόπους παλαιούς και αποτυχημένους δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίσεις μια πανίσχυρη εξουσία. Με τρόπους οικονομικούς και μέσα στα πλαίσια ενός παιχνιδιού πολιτικού, που απόλυτα ελέγχουν, δεν είναι δυνατόν να τους αντιμετωπίσεις. Πόσο μάλλον, που έχουν κατορθώσει να κάνουν…
Λεωνίδας Δρόσης, Αθηνά (1872)   «Η πρακτική εφαρμογή της αναβίωσης του φυλετισμού και του εθνικισμού είναι μία από τις πλέον ουσιώδεις προπαρασκευαστικές προϋποθέσεις γιά την αναδιοργάνωση εκείνων των δυνάμεων, οι οποίες μέσω της κρίσης του σύγχρονου κόσμου βυθίζονται στο τέλμα μιας μηχανικής, συλλογικής και διεθνιστικής ανάξιας αποδιαφοροποίησης και αδιαφορίας. Αυτό το καθήκον (της εφαρμοσμένης αναβίωσης) είναι ζήτημα ζωής και θανάτου γιά το μέλλον…
Ποσειδών (ή Ζευς) του Αρτεμισίου, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Ελλάδος (460 - 450 π.Χ.)   Ο Ποσειδώνας (ή Δίας)  του Αρτεμισίου είναι αριστουργηματικό έργο αρχαίας ελληνικής τέχνης. Πιστεύεται ότι αναπαριστά τον Δία που κραδαίνει μύδρο ή κεραυνό ή τον Ποσειδώνα που κρατά την τρίαινα. «[...] Και η διέξοδος αυτή η μία και μοναδική είναι: Βαθύτατη Πνευματική Επανάστασις Συνεπάγουσα και: Βαθύτατην Ηθικήν Επανάστασιν ήτοι: Επανάστασις Ατομική.…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 115 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.