Εις Σούλι Ωδή Πέμπτη. α΄ Φυσάει σφοδρός ο αέρας, και το δάσος κυμαίνεται της Σελλαιίδος· φθάνουσι μακράν εδώ, όπου κάθομαι, μουσικά μέτρα.   β΄ Αφροντίστων ποιμένων στίχοι δεν είναι, ή γάμου, ή πανηγυριζόντων νέων γυναικών και ανθρώπων, μήτε ιερέων.   γ΄ Άλλη λαμπρά πανήγυρις την σήμερον εορτάζεται εις την Ελλάδα· ο άγγελος χορεύει του πολέμου· δάφνας μοιράζει.   δ΄ Βράχοι υψηλοί, διαβόητοι, βουνά…
Άσμα ηρωικό και πένθιμο για τον χαμένο ανθυπολοχαγό της Αλβανίας ΣT´ Ήταν ωραίο παιδί. Την πρώτη μέρα που γεννήθηκε Σκύψανε τα βουνά της Θράκης να φανεί Στους ώμους της στεριάς το στάρι που αναγάλλιαζε· Σκύψανε τα βουνά της Θράκης και το φτύσανε Mια στο κεφάλι, μια στον κόρφο, μια μέσα στο κλάμα του· Bγήκαν Ρωμιοί με μπράτσα φοβερά Kαι το σηκώσαν στου βοριά…
Η Αρπαγή της Περσεφόνης H γλυπτική σύνθεση της «Αρπαγής της Περσεφόνης» ανήκει στα έργα της πρώιμης καλλιτεχνικής παραγωγής του Gianlorenzo Bernini, στο οποίο εικονογραφείται ο μύθος της αρπαγής  της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα, όπως περιγράφηκε στις «Μεταμορφώσεις» του Οβιδίου. Η Περσεφόνη αποτελεί την κόρη του Δία και της Δήμητρας. Ο Άδης, ως ο μοναδικός εκ των τριών αδερφών (Άδης, Ποσειδών, Δίας) χωρίς ταίρι,…
Απόκριες/Ανθεστήρια Οι Απόκριες προέρχονται από την πιο σημαντική Διονυσιακή εορτή της αρχαιότητας, τα Ανθεστήρια, τα οποία πραγματοποιούντο για τρεις ημέρες στην Αθήνα κατά τον μήνα Ανθεστηριώνα, δηλαδή τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου. Σε αυτήν την εορτή, οι λαμβάνοντες μέρος φορούσαν πήλινες μάσκες - προσωπεία ή δέρματα ζώων, ενώ άλλοι έβαφαν το πρόσωπό τους με τρυγία -το κατακάθι του κρασιού- και στεφανώνονταν με κλαδιά…
Ομηρικός Ύμνος στον Διόνυσο   Για τον Διόνυσο, το γιο της ξακουστής Σεμέλης, ύμνο θα πω, πως φάνηκε στου πόντου πλάι την άμμο σε μια προεξοχή όμοιος με ένα νεαρό άνδρα. Ανέμιζαν τα όμορφα ολόμαυρα μαλλιά του. στους γερούς ώμους του είχε ένδυμα πορφυρένιο. Γοργά πρόβαλαν πειρατές από ένα στέριο πλοίο Τυρρηνοί στον οίνοπα πόντο επάνω. κακή μοίρα τους έφερε. μόλις αυτοί τον…
Φιλοσοφία και Τέχνη Η Σχολή των Αθηνών, ή Scuola di Αtene στην ιταλική γλώσσα, είναι μια από τις διασημότερες νωπογραφίες του Ιταλού καλλιτέχνη της Αναγεννησιακής τέχνης, Ραφαήλ. Ο συγκεκριμένος πίνακας δημιουργήθηκε μεταξύ του 1510 και 1511, όταν ο διάσημος καλλιτέχνης προσελήφθη για να διακοσμήσει με τοιχογραφίες συγκεκριμένα δωμάτια στο Αποστολικό Παλάτι του Βατικανού. Όσον αφορά το έργο, επιχειρείται η αποτύπωση όλων των μεγάλων…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 50 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.