PetervonHess: ο ζωγράφος του αγώνα του 1821   Ο Πέτερ φον Ες αποτελεί έναν από τους σημαντικούς ζωγράφους, οι οποίοι απεικόνισαν στους πίνακες τους σκηνές από τις μάχες των Ελλήνων για την εθνική τους ανεξαρτησία από τον τουρκικό ζυγό. Στον παραπάνω πίνακα απεικονίζεται η θυσία των Ιερολοχιτών στο Δραγατσάνι, οι οποίοι αν και σπουδαστές με λαμπρό μέλλον στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Μολδοβλαχίας και…
Το Ιπποτικό Ιδεώδες   Παρατηρώντας την συγκεκριμένη πανοπλία, η οποία εντοπίστηκε στο Ίνσμπρουκ και έχει χαρακτηριστικά τόσο γοτθικά όσο και της γερμανικής αναγέννησης, δεν μπορούμε παρά να αναφερθούμε στο ιπποτικό ιδεώδες, το οποίο βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τα εθνικιστικά ιδεώδη. Ουσιαστικά, ο τρόπος ζωής και η κοσμοθεωρία των ιπποτών θα μπορούσε να συνοψιστεί στα ακόλουθα: πίστη στον Θεό και προστασία του ποιμνίου,…
Η Αριστοκρατία του Πνεύματος   Το εικονιζόμενο άγαλμα απεικονίζει έναν νέο αριστοκράτη, πιθανόν ρωμαϊκής ή και ελληνικής καταγωγής. Οι διαστάσεις του μπρούτζινου αγάλματος είναι ανθρώπινες, χρονολογείται κατά την διάρκεια της διακυβέρνησης του Αυγούστου και εντοπίστηκε στην Ρόδο, η οποία αποτελούσε πνευματικό και εμπορικό κέντρο κατά την ρωμαϊκή εποχή. Λαμβάνοντας υπόψιν την ηλικία αυτού του νέου και την αριστοκρατική του καταγωγή δεν είναι δυνατόν…
Ο Πληγωμένος Πολεμιστής   Το συγκεκριμένο μαρμάρινο άγαλμα χρονολογείται στην Αυτοκρατορική περίοδο της Ρώμης και απεικονίζει έναν πληγωμένο πολεμιστή που κρατά ασπίδα στο αριστερό χέρι και πιθανόν δόρυ στο δεξί. Από την στάση των ποδιών του φαίνεται ότι προσπαθεί να ισορροπήσει σε μια επιφάνεια, γεγονός που κάνει τους μελετητές να υποθέτουν ότι περιβάλλεται από κύματα. Οι παραπάνω ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πολύ…
Η αισθητική του εθνικιστικού τρόπου ζωής   Α) Δοξάρι είμαι στα χέρια σου, Κύριε, τέντωσέ με, αλλιώς θα σαπίσω. Β) Μη με παρατεντώσεις, Κύριε, θα σπάσω. Γ) Παρατέντωσε με , Κύριε κι ας σπάσω. Νίκος Καζαντζάκης-Αναφορά στον Γκρέκο   Ο όρος αισθητική αναφέρεται κυρίως σε διάφορες μορφές τέχνης, την αρχιτεκτονική, την μουσική, την ζωγραφική και πολλές άλλες. Εντούτοις, η τέχνη αποτελεί μια ευρεία…
Μελαγχολία   Ο συγκεκριμένος αναγεννησιακός πίνακας είναι ένας από τους πιο γνωστούς του Λορέντζο Λόττο και εικονίζει έναν ευγενή, ο οποίος είναι βυθισμένος στην μελέτη. Παρατηρώντας αναλυτικότερα τον πίνακα, διακρίνουμε πληθώρα συμβολικών αντικειμένων. Ειδικότερα, το φως που έρχεται από τα δεξιά πέφτει στο ωχρό πρόσωπο του αριστοκράτη με τις έντονες γραμμές, καθώς και στο τραπέζι και στα αντικείμενα που βρίσκονται σε αυτό, δηλαδή…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 37 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.