Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

Εθνικισμός στην Τέχνη [#81]‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

Ο αναπαυόμενος Άρης, αντίγραφο ρωμαϊκής εποχής, Ρώμη (2ος αιώνας μ.Χ.)

 

Ο πρωτότυπος αναπαυόμενος Άρης ήταν αριστουργηματικό γλυπτό του 4ου αιώνα π.Χ., έργο του αρχαίου Έλληνα γλύπτη Σκόπα ή του Λυσίππου. Σήμερα σώζεται μαρμάρινο, γνωστό επίσης με την επωνυμία Άρης του Λουντοβίζι (Ludovisi Ares), το οποίο εκτίθεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Ρώμης (Museo Nazionale Romano) στη Ρώμη. Το γλυπτό παριστάνει τον θεό Άρη σε νεαρή ανδρική ηλικία, καθισμένο σε βράχο και πλησίον των λαφύρων που κέρδισε στη μάχη.

«Δεν πιστεύουμε στον Πολιτισμό σαν έννοια αποκλειστικά πνευματική και απομονωμένη από τον παράγοντα «Αίμα». Την «Ελληνικότητα» πρέπει να τη δει κανείς υπό το πρίσμα της Φυλής σαν σύνολο πολιτιστικό και όχι μόνον. […] Ελληνικότητα στην κοινωνία σημαίνει Πατριαρχία, στην Τέχνη κλασσικό ύφος, στη θρησκεία ψυχική ενατένιση, στην επιστήμη έρευνα για την γνώση και όχι για την παραγωγή, στα γράμματα προσπάθεια για εξύψωση του ανθρώπου και όχι φτηνός και χυδαίος καταναλωτισμός του οποιουδήποτε αρεστού. Φρουρός της Ελληνικότητας η Παράδοση, ο αυθεντικός λαϊκός λόγος, ο Θεόφιλος και όχι ο Καραγκιόζης, ό,τι Ελληνικό έρχεται μέσα από τον χρόνο και όχι ό,τι γενικά έρχεται από τον χρόνο…».

 

Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος, «Για Μια Μεγάλη Ελλάδα σε μία Ελεύθερη Ευρώπη»

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 41 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.