Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Φυλή, ταυτότητα, κοινότητα (Β' μέρος) του Lucian Tudor

Φυλετικά ζητήματα

Το ζήτημα της φυλής είναι στενά συνδεδεμένο με το ζήτημα της εθνικότητας, που ως εκ τούτου τα καθιστά συνεφαπτόμενα. Δεν είναι αρκετό να υποδεικνύεται απλώς η έννοια της Φυλής, μιας και οι αντίπαλοι μπορούν κάλλιστα να πουν ότι αυτή η πραγματικότητα δεν είναι σημαντική, αλλά αντίθετα θα πρέπει να τονιστεί η σημασία και λειτουργία του φυλετικού παράγοντα. Φυλή είναι, φυσικά, πρωταρχικά ένας βιολογικός τύπος, οριζόμενος από συγκεκριμένα ανθρωπολογικά-φυσικά γνωρίσματα και μερικά γνωρίσματα του χαρακτήρα, τα οποία είναι κληρονομήσιμα.

Υπάρχουν πολλές διαφωνίες όσον αφορά την κατάταξη των φυλών, κάτι που καθιστά επιτακτική την ανάγκη κάποιος να είναι έτοιμος να υπερασπιστεί την προσωπική του άποψη για την φυλετική τυπολογία. Εμείς εδώ θα πούμε απλώς πως πιστεύουμε, αντίθετα με κάποιους επιστήμονες που επέμεναν να δίνουν έμφαση στην πρωταρχικότητα των φυλετικών υπο-ομάδων από τις οποίες αποτελούνται οι διάφοροι Ευρωπαίοι, πως οι Ευρωπαίοι σαν σύνολο, λόγω της στενής συγγένειας τους, σχηματίζουν γενικά την Λευκή ή Ευρωπαϊκή Φυλή. Η ύπαρξη αυτού του κοινού φυλετικού τύπου μεταξύ των Ευρωπαϊκών εθνοτικών ομάδων σχηματίζει δεσμούς μεταξύ τους και τους επιτρέπει να σχετίζονται μεταξύ τους (κατά τρόπο που σίγουρα δεν θα μπορούσε να γίνει με μή-λευκούς). Αυτό το γεγονός σίγουρα δεν αναιρεί τις διαφορές μεταξύ των Ευρωπαίων, αλλά το να αρνείται κανείς την στενή συγγένεια των Ευρωπαίων είναι κάτι εξίσου λάθος, όσο να αρνείται κάποιος την ύπαρξη ενός γενικού Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και τύπου.

Όμως, θα πρέπει να τονιστεί ότι η φυλή δεν πρέπει να λαμβάνεται απλοϊκά, με μια αποκλειστική βιολογική έννοια, μιας και έχει σημαντικές και αναντίρρητες κοινωνικές λειτουργίες. Η φυλή έχει και μια πνευματική διάσταση, που συντηρεί την κοινωνία και τον πολιτισμό, μιας και ο φυλετικός τύπος χαρακτηρίζεται και από το στιλ της έκφρασης του. Η φυλή είναι μια δύναμη "που έχει εναποτεθεί στις σωματικές και ψυχικές υπαρξιακές σταθερές του ανθρώπου, και που περιέχει μια εσώτερη νόρμα πάνω σε όλες τις εκφράσεις της κουλτούρας, ακόμα και των υψηλότερων ατομικών επιτευγμάτων." Αυτό δεν σημαίνει ότι ο πολιτισμός και η κοινωνία μπορούν να αποδοθούν μονολιθικά στην φυλή, κάτι που θα ήταν μια λανθασμένα βιολογική αφαίρεση, μιας και αρκετές πολιτισμικές και κοινωνικές αλλαγές γίνονται ανεξάρτητα από τον φυλετικό παράγοντα και για διάφορους λόγους. Όμως είναι φανερό πως ο φυλετικός τύπος είναι μια σημαντική επιρροή στην φύση της κοινωνίας και του πολιτισμού (που και αυτές θα μπορούσαν να έχουν μια ανταποδοτική επίδραση στην φυλή), ακόμα και αν είναι μόνο μια επιρροή ανάμεσα σε άλλες. 

Έτσι, όπως είπε και ο Nicolas Lahovary "η πρώτη εξήγηση (της ιστορίας) βρίσκεται γενικά στην φύση ενός ανθρώπου, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες δρα σαν συλλογικό ον, από την φύση του λαού του. Το τελευταίο, με την σειρά του εξαρτάται από την φυλή που σφραγίζει την παρουσία του.". Έτσι καθίσταται σαφές, πως το οποιοδήποτε σημαντικό επίπεδο φυλετικής επιμειξίας, μεταμορφώνει την βασική δομή του φυλετικού τύπου, καθώς και τον εθνοτικό τύπο. Μια συμπαγής αλλαγή στην φυλετική δομή συνεπιφέρει και μια θεμελιώδη αλλαγή στην ταυτότητα. Η άποψη πως ο πολιτισμός και η εθνικότητα μπορούν να υπάρξουν ανεξάρτητα από την φυλή μπορεί να χαρακτηριστεί αγαθή και αστήρικτη, μιας και ο εθνο-πολιτισμικός τύπος και ταυτότητα είναι βαθύτατα επηρεασμένοι από την ράτσα, ακόμα και από τον ιδιαίτερο φαινότυπο, ο οποίος έχει και τις ψυχολογικές του συνάφειες.

Το πρόβλημα όμως της επιμειξίας, δεν λύνεται τόσο εύκολα. Ο οποιοσδήποτε πιστεύει στην σημασία της ύπαρξης φυλετικών διαφορών και στην περιχαράκωση των φυλετικών ομάδων  πρέπει να είναι έτοιμος να αντικρούσει το "πολυπολιτισμικό" επιχείρημα πως η επιμειξία είναι κάτι επιτρεπτό και κανονικό λόγω της ύπαρξης της στην ιστορία. Χωρίς να αγγίξουμε τους λόγους για την ύπαρξη των επιμειξιών, πρέπει να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες πως είναι ανάγκη να πουν, στην βάση των φυλετικών αρχών και αξιών που αποκτούν μετα-ιστορική σημασία, πως η επιμειξία αν και έγινε κατά το παρελθόν, είναι μια εκτροπή από την κανονικότητα, και όχι η έκφραση της. Η διατήρηση της σταθερότητας του φυλετικού τύπου θεωρούνταν ο κανόνας στις παραδοσιακές κοινωνίες. 

Επίσης η άποψης πως η επιμειξία είναι κάτι ευεργετικό που επιφέρει θετικές μεταλλάξεις, είναι φυσικά εντελώς αστήρικτη, όχι μόνο επειδή η επιμειξία σχετίζεται με αρνητικές αλλαγές καθώς επίσης πως είναι αχρείαστη για θετικές μεταλλάξεις, μιας και αυτές μπορούν να γίνουν σε ομοιογενείς πληθυσμούς.
Πρέπει να τονιστεί, υπό αυτό το πρίσμα πως η επίκληση απλά της βιολογικής φυλετικής επιβίωσης και συντήρησης (όπως κάνουν συνήθως οι Λευκοί Εθνικιστές) από μόνη της δεν είναι ένα δυνατό επιχείρημα ενάντια στον πολυπολιτισμό (ή πιο συγκεκριμένα, τον πολυφυλετισμό). Πρέπει πάντα να υπάρχει ο ισχυρισμός πως ακόμα και αν η Λευκή Φυλή μπορεί να επιβιώσει στον επελαύνοντα πολυπολιτισμό-πολυφυλετισμό, η πολυφυλετική κοινωνία και πάλι θα ήταν προβληματική.

Ο φυλετικός τύπος μπορεί να επιβιώσει και να ακμάσει μόνο όταν μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του, να είναι σε θέση να συντονίζεται με τον δικό του εσώτερο εαυτό και την φύση του, σε μια ομοιογενή κοινωνία χωρίς ψυχολογική και κοινωνιολογική παρεμβολή από την άμεση παρουσία άλλων φυλών. Όπως ένας μοναδικός πολιτισμικός τύπος δεν μπορεί να επιβιώσει  όταν αναμιγνύεται με άλλους πολιτισμούς, έτσι και ένας φυλετικός τύπος και το εκφραστικό του στιλ δεν μπορεί να εκφραστεί και να ξεδιπλωθεί σε μια πολυφυλετική κοινωνία, αρνείται στην Φυλή την οδό να εκφράσει τον εαυτό της. Αυτό σημαίνει ότι το φυλετικό ον, μπορεί να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα του, μόνο σε ένα ομοιογενές περιβάλλον ενώ διαστρέφεται και ζημιώνεται από την κοινωνική μίξη ("αφομοίωση των φυλών). Έτσι όπως είπε και ο Benoist, η φυλετική επιμειξία πρέπει να καταπολεμηθεί εκτός για βιολογικούς όσο και για λόγους κοινωνικούς-πολιτισμικούς.

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 63 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.