Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#113]

Γ’ Μέρος Η Σπάρτη και η Μακεδονία. Η πόλη της Σπάρτης, εντούτοις, απείχε από την νικηφόρο προέλαση του μεγαλύτερου Έλληνα στρατηλάτη, καθώς δεν ήταν δυνατόν να συμμετέχει σε μια...

Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#84]

Λουπερκάλια Τα «Λουπερκάλια» ήταν μια από τις παλαιότερες ρωμαϊκές γιορτές, που τελούνταν κάθε χρόνο προς τιμήν του Λούπερκους, πρώιμου θεού της γονιμότητας στη ρωμαϊκή μυθολογία. Μάλιστα, πολλοί μελετητές πιστεύουν...

ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

Φόβος για να με σταματήσει δεν υπάρχει Θυμός για να με σταματήσει δεν υπάρχει Αγάπη για να με σταματήσει δεν υπάρχει Θάνατος δεν υπάρχει. (Ποίημα αγνώστου  Καμικάζι) Στα τέλη ...

Ενημερωτική Δράση της Τ.Ο. Πειραιώς στο κέντρο του Πειραιά

Αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την παρουσία της Χρυσής Αυγής στους δρόμους και τις γειτονιές της πατρίδας μας, δεκάδες συναγωνιστές της Τ.Ο. Πειραιώς, αλλά και μέλη του Μετώπου Νεολαίας...

ΙΜΙΑ 2019: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ηρωικούς Πεσόντες των Ιμίων – Πορεία ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας μας.

Με μια μεγαλειώδη συγκέντρωση και μια δυναμική πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, χιλιάδες Έλληνες Εθνικιστές τίμησαν τους Ήρωες Αξιωματικούς του Πολεμικού μας Ναυτικού, που έπεσαν στο καθήκον την...

  • Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#113]

  • Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#84]

  • ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

  • Ενημερωτική Δράση της Τ.Ο. Πειραιώς στο κέντρο του Πειραιά

  • ΙΜΙΑ 2019: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ηρωικούς Πεσόν...

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Α' Μέρος - Θουκιδίδης

Ο «πατέρας» του πολιτικού ρεαλισμού. Ο αρχαίος Έλληνας Θουκυδίδης υπήρξε ο πρώτος χρονογραφικά κριτικός, ιστοριογράφος και σημαντικός αττικός πεζογράφος της αρχαιότητας. Έμεινε γνωστός, κυρίως, για την συγγραφή της ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου, που διεξήχθη μεταξύ της Αθήνας και της Σπάρτης,  ενός κλασικού ιστορικού έργου, το πρώτο στο είδος του, με την αφήγηση των γεγονότων να διέπεται από απόλυτη τεκμηρίωση. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι…
Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#105]

Γ’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στην πραγματικότητα, ένας πόλεμος τελείωνε, για να αρχίσει ένα νέος. Αυτή την φορά, όμως, αντίπαλος της σπαρτιατικής πόλης – κράτος ήταν η Θήβα, η οποία ήταν πλέον αποφασισμένη να αναλάβει τον ρόλο της ηγεμονεύουσας δύναμης. Σύμφωνα με τους όρους της ειρήνης, οι Αθηναίοι απέσυραν τις δυνάμεις τους από την Κέρκυρα, κάτι το οποίο όμως δεν έπραξαν οι…
Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#104]

Β’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι Θηβαίοι κατόρθωσαν να αποκρούσουν αποτελεσματικά τις αλλεπάλληλες επιθέσεις των Σπαρτιατών, άλλοτε υπό την καθοδήγηση του βασιλιά Κλεομβρότου και άλλοτε υπό τον Αγησίλαο, ο οποίος εκστράτευσε εναντίον τους επί δυο συνεχόμενα καλοκαίρια, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Μάλιστα, σε μια από τις επιθέσεις αυτές οι Θηβαίοι είχαν την ικανοποίηση να σκοτώσουν τον Φοιβίδα, εξαιτίας του…
Δυναμική δράση στο Παγκράτι. Την στιγμή που σύσσωμο το «δημοκρατικό τόξο» σιωπά ένοχα για την βάναυση επίθεση που δέχεται το Έθνος μας, το Εθνικιστικό Κίνημα συνεχίζει τον ασυμβίβαστο Αγώνα του, για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω από τους πάσης φύσεως προδότες. Αιχμή του δόρατος, το Μέτωπο Νεολαίας, που βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και πάντα στην πρώτη γραμμή των επάλξεων. Με πνεύμα αγωνιστικό…
Δουλέμποροι και Αποικιοκράτες Ο συγκεκριμένος πίνακας φιλοτεχνήθηκε το 1910 από τον Ελβετό OttoPilny, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του σε χώρες της Βορείου Αφρικής και έζησε από κοντά τα ήθη και έθιμα των μουσουλμανικών λαών. Ο πίνακας απεικονίζει μια Ευρωπαία γυναίκα να πωλείται ως σκλάβα σε Αφρικανούς και έχει τον εύλογο τίτλο «Σκλαβοπάζαρο». Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ζήτημα, το…
Πέμπτη, 06 Δεκεμβρίου 2018

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#103]

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ Α’ Μέρος Η μάχη στα Λεύκτρα. Τον χειμώνα του 379 – 378 π.Χ. μια ομάδα συνωμοτών, μεταμφιεσμένων σε γυναίκες, εισβάλλει στην οικεία του Φυλλίδα, ενός ευκατάστατου Θηβαίου, την στιγμή που βρισκόντουσαν εκεί, ως καλεσμένοι, οι απερχόμενοι φιλοσπαρτιάτες πολέμαρχοι και τους σκοτώνουν. Ακολουθεί η εισβολή τους στις οικείες του Λεοντιάδη και του Αρχία, όπου σκοτώνουν και αυτούς. Σύμφωνα με…
«Δημόσια παιδεία» και κρυφό σχολειό. Ο εικονιζόμενος πίνακας φιλοτεχνήθηκε από τον ζωγράφο Νικόλαο Γύζη και έλαβε τον τίτλο «Κρυφό Σχολειό», καθώς ο καλλιτέχνης αποθανάτισε μια διαφορετική πλευρά της τουρκοκρατίας, αυτήν την εκπαίδευσης. Σε μια εποχή κατά την οποία οι μικροί Έλληνες μάθαιναν ότι θα πρέπει να είναι υποταγμένοι στον τούρκο αφέντη, ότι πάντα θα ζουν στην σκλαβιά κι ότι θα πρέπει να κάνουν…
Β’ Μέρος Η Ανταλκίδειος Ειρήνη Τελικά, οι αντιπρόσωποι των εμπόλεμων δυνάμεων συγκεντρώθηκαν στην Αυλή του Πέρση βασιλιά, όπου τους γνωστοποιήθηκαν οι όροι της ειρήνης: «Και όταν συγκεντρώθηκαν, ο Τιρίβαζος παρουσίασε τα γραπτά του βασιλιά και διάβαζε το περιεχόμενο τους. Αυτό ήταν το εξής: ο βασιλιάς Αρταξέρξης θεωρεί δίκαιο να είναι δικές του οι πόλεις της Ασίας και από τα νησιά οι Κλαζομενές και…
Η σιδηρά Νεολαία της Χρυσής Αυγής, απτόητη από τις συνεχόμενες απόπειρες φίμωσης και περιφρονώντας κάθε είδους προσπάθεια κατατρομοκράτησης, στέκεται ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ. Ορθώνοντας το ανάστημα μας ενάντια στο προδοτικό καθεστώς και στους παρακρατικούς μηχανισμούς του, σπάμε την συνωμοσία σιωπής των ΜΜΕ και του φαύλου, πολιτικού κατεστημένου. Με συνεχή παρουσία και δράση στον δρόμο, εκεί που ανδρώθηκε και γιγαντώθηκε το Εθνικιστικό Κίνημα, διαμηνύουμε προς πάσα…
Α’ Μέρος Η Ανταλκίδειος Ειρήνη Κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών του πολέμου, οι συγκρούσεις μεταφέρθηκαν στην περιοχή της θάλασσας και στα μικρασιατικά παράλια, όπου η πόλη των Αθηνών είχε καταφέρει να ανακτήσει τις κτήσεις της και να αποκτήσει καινούριο ναυτικό. Όπως λέγεται, μάλιστα, ο ίδιος ο Φαρνάβαζος μαζί με τον Κόνωνα κατάφεραν να λεηλατήσουν τις ακτές της Πελοποννήσου, κυριεύοντας τα Κύθηρα. Έπειτα…
https://www.youtube.com/watch?v=5zmiLNpnFao&feature=youtu.be