Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#113]

Γ’ Μέρος Η Σπάρτη και η Μακεδονία. Η πόλη της Σπάρτης, εντούτοις, απείχε από την νικηφόρο προέλαση του μεγαλύτερου Έλληνα στρατηλάτη, καθώς δεν ήταν δυνατόν να συμμετέχει σε μια...

Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#84]

Λουπερκάλια Τα «Λουπερκάλια» ήταν μια από τις παλαιότερες ρωμαϊκές γιορτές, που τελούνταν κάθε χρόνο προς τιμήν του Λούπερκους, πρώιμου θεού της γονιμότητας στη ρωμαϊκή μυθολογία. Μάλιστα, πολλοί μελετητές πιστεύουν...

ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

Φόβος για να με σταματήσει δεν υπάρχει Θυμός για να με σταματήσει δεν υπάρχει Αγάπη για να με σταματήσει δεν υπάρχει Θάνατος δεν υπάρχει. (Ποίημα αγνώστου  Καμικάζι) Στα τέλη ...

Ενημερωτική Δράση της Τ.Ο. Πειραιώς στο κέντρο του Πειραιά

Αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την παρουσία της Χρυσής Αυγής στους δρόμους και τις γειτονιές της πατρίδας μας, δεκάδες συναγωνιστές της Τ.Ο. Πειραιώς, αλλά και μέλη του Μετώπου Νεολαίας...

ΙΜΙΑ 2019: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ηρωικούς Πεσόντες των Ιμίων – Πορεία ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας μας.

Με μια μεγαλειώδη συγκέντρωση και μια δυναμική πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, χιλιάδες Έλληνες Εθνικιστές τίμησαν τους Ήρωες Αξιωματικούς του Πολεμικού μας Ναυτικού, που έπεσαν στο καθήκον την...

  • Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#113]

  • Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#84]

  • ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ

  • Ενημερωτική Δράση της Τ.Ο. Πειραιώς στο κέντρο του Πειραιά

  • ΙΜΙΑ 2019: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ηρωικούς Πεσόν...

Β’ Μέρος «Οι Τριακοντούτεις Σπονδές». Από την άλλη πλευρά, η ήττα των Αθηναίων στην Αίγυπτο την ίδια περίοδο, έδειξε ότι η Αθήνα δεν ήταν ακόμη έτοιμη να αναλάβει έναν αγώνα σε δυο μέτωπα ταυτόχρονα, εκ των οποίων το ένα περιελάμβανε μια υπερπόντια εκστρατεία. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, η Αθήνα ανακάλεσε τον Κίμωνα από την εξορία, αναθέτοντας του τις διαπραγματεύσεις για την σύναψη…
Γυναίκα και Οικογένεια Ο συγκεκριμένος πίνακας του Γύζη, με τον εύλογο τίτλο «Γιαγιά με εγγόνια», αποτελεί μια από τις πολυάριθμες αναπαραστάσεις της θαλπωρής της οικογενειακής ζωής από τον ζωγράφο. Δυστυχώς, ο μοντέρνος τρόπος ζωής έχει συμβάλλει στην αλλοτρίωση των ανθρώπων και κυρίως στην δυσκολία επικοινωνίας μεταξύ των δυο φύλων, με τον ιερό θεσμό της οικογένειας να αποτελεί το θύμα αυτών των αντιφάσεων. Όπως…
Κυριακή, 08 Ιουλίου 2018

Εθνικισμός στα social media.

Εθνικισμός στα social media. Πράγματι, ο καιρός των εφημερίδων, του ραδιοφώνου, ακόμη και της τηλεόρασης ως εργαλεία άντλησης πληροφοριών και ενημέρωσης έκτακτων, αλλά και χαμηλού επιπέδου ειδήσεων, έχει παρέλθει οριστικά! Άλλωστε, αυτό μαρτυρούν τόσο οι χαμηλές πωλήσεις των διαφόρων καθημερινών φυλλάδων, όσο και τα δελτία ειδήσεων των (πρώην) μεγάλων καναλιών, που κανείς δεν κάθεται πλέον να παρακολουθήσει δίχως καχυποψία και αγανάκτηση ως προς…
Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#82]

Σε κάθε περιοχή της πατρίδας μας, μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα οι παραδοσιακές φορεσιές, ανδρικές και γυναικείες, κατασκευάζονταν αποκλειστικά στο χέρι και πάντοτε η ραπτική, υφαντική και κεντητική τέχνη εμπνεόταν από την μακραίωνη παράδοση του τόπου και από τη λαογραφία της εκάστοτε περιοχής. Σε κάθε παραδοσιακή φορεσιά, δηλαδή,  αποτυπωνόταν με ρητό και αδιαμφισβήτητο τρόπο η εθνική ταυτότητα και ο ελληνικός πολιτισμός.…
Συναγωνιστές και συναγωνίστριες, Το τρίτο τεύχος του περιοδικού μας είναι κοντά σας!Η θεματολογία του είναι ποικίλη και άκρως ενδιαφέρουσα. Υπάρχουν ιστορικές αναφορές στο μέγιστο θέμα της Γενοκτονίας των Ποντίων αδελφών μας, αλλά και στον τελευταίο μας αυτοκράτορα, τον ήρωα Κωνσταντίνο Παλαιολόγο. Ματωμένες σελίδες της Ιστορίας μας όπου ο βάρβαρος εχθρός παραμένει ο ίδιος. Η Αρχαία Ελλάδα, πάντα οδοδείκτης μας, έρχεται μέσα από τα…
Α’ Μέρος «Οι Τριακοντούτεις Σπονδές». Η προσχώρηση των Μεγάρων στην Αθηναϊκή Συμμαχία ήταν μια ενέργεια που δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει θετικά η Κόρινθος, γιατί έπληττε τα συμφέροντα της, με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη σύγκρουση των δυο αυτών δυνάμεων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Οι αντίπαλες δυνάμεις αποτελούντο από την μια πλευρά από την Αθήνα και τα Μέγαρα, και από την άλλη από την Κόρινθο…
Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι Η παραπάνω εικόνα αποτελεί τον πίνακα «Σκηνή από τους Βαλκανικούς Πολέμους», φιλοτεχνημένη από τον ιμπρεσιονιστή ζωγράφο Νικόλαο Οθωναίο. Ο συγκεκριμένος ζωγράφος σπούδασε στην Αθήνα, στη Σχολή Καλών Τεχνών, με δασκάλους τον Κωνσταντίνο Βολανάκη και τον Νικηφόρο Λύτρα. Το 1906 αναχώρησε για τη Γερμανία και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Ακαδημία του Μονάχου, κοντά στον ζωγράφο Heinrich von Zugel. Ο Νικόλαος…
Τα μέλη του Μετώπου Νεολαίας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διοργάνωσαν beach party σε παραλία της Αττικής. Από νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η προσέλευση νεολαίων από διάφορες περιοχές της Αθήνας και μέχρι το βράδυ δημιουργήθηκε μια "ζεστή" ατμόσφαιρα όπου με τη βοήθεια γνωστών ακουσμάτων της εγχώριας, και όχι μόνο, εθνικιστικής μουσικής, η αδρεναλίνη και το κέφι ανέβηκαν κατακόρυφα. Μπύρα, φαγητό, μπάνιο και χορός βοήθησαν…
Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#81]

Για πολλούς αιώνες πριν τον 19ο αιώνα στον Αλμυρό Μαγνησίας και σε άλλες περιοχές της νότιας Μαγνησίας είχε διαμορφωθεί μια συγκεκριμένη παραδοσιακή ενδυμασία, γνωστή ως «Αντερί» ή «Αντεριά». Τα χωριά στα οποία οι γυναίκες φορούσαν, από την ηλικία των 14 ετών και έπειτα, αυτή την ενδυμασία ήταν: Αλμυρός, Πτελεός, Σούρπη, Πλάτανος, Κρόκιο, Κωφοί, Κοκκωτοί, Άγιοι Θεόδωροι, Βρύναινα, Αγία Τριάδα, πολλά χωριά των Φαρσάλων,…
Β’ Μέρος Ηρόδοτος: «Το ηροδότειο έργο, μια επιτομή στην ιστορία του αρχαίου κόσμου». Τα συγγραφικά του έργα ήταν γραμμένα στην νέα ιωνική, η οποία προήλθε από την επίδραση της ομηρικής γλώσσας, με την προσθήκη αττικών και δωρικών τύπων. Στην ουσία αποτελούσαν μια «παγκόσμια ιστορία», την οποία οι αλεξανδρινοί μελετητές χώρισαν σε εννέα βιβλία, δίνοντας σε έκαστο από αυτά το όνομα μιας από τις…
Α’ Μέρος Ηρόδοτος: «Το ηροδότειο έργο, μια επιτομή στην ιστορία του αρχαίου κόσμου». Ο Ηρόδοτος υπήρξε αρχαίος Έλληνας περιηγητής, γεωγράφος και ιστορικός του 5ου αιώνα π.Χ., τον οποίο αποκάλεσε για πρώτα φορά «πατέρα της Ιστορίας» ο Κικέρωνας. Το έργο του επικεντρώθηκε κατά κύριο λόγο στους Περσικούς Πολέμους, αλλά φαίνεται να ασχολήθηκε επίσης με την Γεωλογία, την Βοτανική, την Χημεία και την Ιατρική. Έτσι,…
Γ’ Μέρος Η Πανελλήνια Συμμαχία. Εν συνεχεία, η συμμαχία μεταξύ Σπάρτης και Αθήνας, η οποία είχε συναφθεί το 481 π.Χ. στον Ισθμό της Κορίνθου, διαλύθηκε όταν η Αθήνα προέβη στην σύναψη συμμαχίας με τον αιώνιο εχθρό της σπαρτιατικής πολιτείας, το Άργος, καθώς και με τους Θεσσαλούς. Επιπλέον, ο εξοστρακισμός του Κίμωνα διέκοψε ολοκληρωτικά την επικοινωνία μεταξύ των δυο πόλεων. Βέβαια, η επεκτατική πολιτική…
Πονεμένη Βόρειος Ήπειρος… Το εικονιζόμενο γλυπτό αποτελεί έργο του καλλιτέχνη Κώστα Σεφερλή, το οποίο κατασκευάστηκε το 1951. Παρά το γεγονός ότι το κεφάλι έχει αποκοπεί από το υπόλοιπο σώμα, το συγκεκριμένο άγαλμα απεικονίζει ως νεαρή γυναίκα την Βόρειο Ήπειρο, η οποία παραμένει σκλαβωμένη, γιατί τα παιδιά της την έχουν ξεχάσει… Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα, για να είμαι ειλικρινής, στάθηκαν οι πρόσφατες δηλώσεις…
Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#80]

Ο Κλήδονας αποτελεί λαϊκό έθιμο με πανάρχαιες ρίζες και τηρείται κάθε έτος στις 23 ή 24 Ιουνίου. Θεωρείται πως τη συγκεκριμένη νύχτα αποκαλύπτεται στις νέες κοπέλες η ταυτότητα του μελλοντικού τους συζύγου. Η Ορθοδοξία καθιέρωσε τη γιορτή του Ιωάννη του Προδρόμου την 24η Ιουνίου, επόμενη του παραδοσιακού Κλήδονα. Ο Κλήδονας θεωρείται από τους λαογράφους μία από τις πιο τελετουργικές εορτές της ελληνικής παράδοσης.…
Σημαντική διάκριση σημείωσε προσφάτως Συναγωνίστρια στο πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών, ενώ οι ικανότητες της στο άθλημα αποδείχτηκαν και στον τομέα των επιδείξεων σε Έλληνες και Κορεάτες εξεταστές, καθώς απέκτησε την 2η θέση, ανάμεσα σε 60 συμμετοχές. Συμμετείχε σε τέσσερις αγώνες και διακρίθηκε μέχρι το σημείο των επιδείξεων, καθώς επίσης και στον διαγωνισμό των poomses και της αυτοάμυνας. Να σημειωθεί πως η Συναγωνίστρια προπονείται δεκαοχτώ…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 174 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.