Αντικατοχική πορεία για την καταδίκη του ψευδοκράτους.

15 Νοεμβρίου 1983… Τα κατεχόμενα εδάφη της Κύπρου μας ανακηρύσσονται ως ανεξάρτητο κράτος από τον κατοχικό ηγέτη Ντενκτάς, γεγονός που στο εξής σηματοδοτεί τον επικοισμό και την τουρκοποίηση τους....

Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#75]

Η Νυχτερινή Περίπολος Η «Νυχτερινή περίπολος» φιλοτεχνήθηκε το 1642, από τον Ολλανδό ζωγράφο Ρέμπραντ φαν Ράιν και ανήκει στην χρυσή ολλανδική εποχή. Στον πίνακα εικονίζεται ο λόχος που μετακινείται...

Η Νεολαία με τα Μαύρα.

Η «Νεολαία με τα Μαύρα» στέκεται υπερήφανη. Με βλέμμα αγέρωχο, αφουγκράζεται το ένδοξο παρελθόν, ενθυμούμενη θεούς και προγόνους. Οι πατροπαράδοτες αξίες  του Έθνους μας, είναι η Αντίσταση μας. Αυτή...

Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#100]

Γ’ Μέρος Ο Κορινθιακός Πόλεμος Έπειτα από τις νίκες του, ο Κόνων επέστρεψε στην Αθήνα μέσα σε κλίμα μεγάλου ενθουσιασμού, ενώ εργάστηκε με ιδιαίτερο ζήλο για την ανόρθωση της...

Η πόλη μας ανήκει!

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ Κόντρα στην φίμωση που επιχειρεί να επιβάλλει το ξενόδουλο καθεστώς στο Εθνικιστικό Κίνημα και ενάντια στις αισχρές και ανθελληνικές του...

  • Αντικατοχική πορεία για την καταδίκη του ψευδοκράτους.

  • Ο Εθνικισμός στην Τέχνη - 2ος κύκλος [#75]

  • Η Νεολαία με τα Μαύρα.

  • Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι [#100]

  • Η πόλη μας ανήκει!

Παρασκευή, 08 Ιουνίου 2018

Μόνο τα 6 χρώματα χρειάζονται…

Μόνο τα 6 χρώματα χρειάζονται…   Απαλλαγμένοι από οποιοδήποτε ίχνος έκπληξης, διαβάσαμε πως αύριο η Βουλή των Ελλήνων θα φωτιστεί στα χρώματα του Gay Pride. Ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, αποφάσισε να φωτιστεί το κοινοβούλιο στα χρώματα του oυράνιου τόξου, που αντιστοιχεί στο χρωματισμό του συμβόλου του gaypride. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στα πλαίσια του φετινού Athens Pride, που θα γίνει το απόγευμα…
Παρασκευή, 08 Ιουνίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#78]

Οι παραδοσιακές ενδυμασίες του Καστελλόριζου, τόσο η ανδρική όσο και η γυναικεία, ξεχωρίζουν για την καλαισθησία τους και έχουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, όπως οι φορεσιές κάθε τόπου της πατρίδας μας. Η ντόπια λαϊκή τέχνη αποτυπώνεται με έντονα στοιχεία της επάνω στην παραδοσιακή φορεσιά, ειδικά τη γυναικεία. Με αυτή την ενδυμασία οι κάτοικοι του Καστελλόριζου παντρεύονταν, αλλά και θάβονταν όταν έφευγαν από τη ζωή.…
Δ’ Μέρος Η μάχη των Πλαταιών.   Όσον αφορά στην ελληνική πλευρά, οι απώλειες ανέρχονταν περίπου στους χίλιους τριακόσιους εξήντα άνδρες. Όλοι αυτοί, καθώς και όσοι ακόμη Έλληνες είχαν σκοτωθεί από τα όπλα των συμπατριωτών τους, ζητούσαν τώρα δικαίωση. Η πρώτη, λοιπόν, πόλη που πλήρωσε για τον μηδισμό της ήταν η πόλη των Θηβών, και μάλιστα δικαίως, αφού οι Θηβαίοι ήταν οι μόνοι…
Μεγάλοι Έλληνες Ζωγράφοι: Απελλής O Απελλής, ο ζωγράφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ζωγράφους της αρχαιότητας, που άκμασε κατά την πρώιμη Ελληνιστική περίοδο. Ο Απελλής είχε καταγωγή από την Κω (ή την Έφεσο) και υπήρξε ζωγράφος στο περιβάλλον του Φιλίππου Β' και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, φιλοτεχνώντας αρκετές προσωπογραφίες τους. Μάλιστα, σύμφωνα με την ιστορική παράδοση, ο Μέγας Αλέξανδρος εκτιμούσε…
Όταν μιλάμε για εθνομηδενιστές, όταν καταγγέλλουμε τα κακώς κείμενα αυτού του ανθελληνικού συρφετού που νομοθετεί με το έτσι θέλω , όταν υψώνουμε λίγο τον τόνο της φωνής μας, δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι διαμαρτυρόμαστε για τους δικούς μας πολιτικούς λόγους. Είναι γεγονός ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του ελληνικού λαού που δεν συμφωνεί με τα αίσχη των «προοδευτικών» πολιτικών και ταυτίζεται…
Παρασκευή, 01 Ιουνίου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#77]

Παραδοσιακοί Χοροί της Θράκης Η «Γίκνα» αποτελεί παραδοσιακό θρακιώτικο γαμήλιο χορό από την ευρύτερη περιοχή της Ορεστιάδας. Χορεύεται από άνδρες και γυναίκες και η λαβή γίνεται από τις παλάμες με τεντωμένα τα χέρια προς τα κάτω. Ο «Ζωναράδικος» είναι χορός τόσο της Θράκης όσο και άλλων περιοχών της πατρίδας μας, στις οποίες είχαν εγκατασταθεί κάποτε Έλληνες της Ανατολικής Ρωμυλίας. Ο «Ζωναράδικος» οφείλει την…
Γ’ Μέρος Η μάχη των Πλαταιών.   Στο στρατόπεδο των Περσών δεν κυριαρχούσε ομοψυχία, ενώ ο Αρτάβαζος υπονόμευε τον Μαρδόνιο, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την τακτική της αναμονής και να επιτεθεί. Εξάλλου, μετά την κατάληψη του περάσματος και ο Παυσανίας αισθανόταν τον χρόνο να τον πιέζει. Το ίδιο βράδυ, όμως, ο βασιλιάς Αλέξανδρος της Μακεδονίας διέσχισε έφιππος τον Ασωπό, δίχως να γίνει…
Μεγάλοι Έλληνες Ζωγράφοι: Θεόδωρος Βρυζάκης   Ο μεγάλος ζωγράφος Θεόδωρος Βρυζάκης γεννήθηκε στην Θήβα το 1814, επτά χρόνια πριν την Επανάσταση του 1821. Έζησε και ο ίδιος τα σκληρά χρόνια του εθνικοαπελευθερωτικού μας αγώνα κατά των Τούρκων, κατά τα οποία έχασε τον πατέρα του, ο οποίος κρεμάστηκε από τους Τούρκους. Έπειτα από αυτά τα γεγονότα, με την ενθάρρυνση ενός Γερμανού φιλολόγου που είδε…
Το Εθνικιστικό Κίνημα έχει αποδείξει περίτρανα ότι αποτελεί τον μοναδικό αρνητή της εθνικής λήθης, την οποία επιχειρεί με κάθε τρόπο και μέσο να επιβάλλει το ανθελληνικό κατεστημένο. Με απόλυτη συνέπεια στο ιερό του χρέος απέναντι στην Πατρίδα και το Έθνος, τίμησε για ακόμη μια φορά την ηρωική αυτοθυσία του τελευταίου Αυτοκράτορα του Βυζαντίου, Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, και την θαρραλέα αντίσταση της ελεύθερης φρουράς του,…
Μετά την άνανδρη και εντελώς απρόκλητη δολοφονική επίθεση που δέχτηκαν εργαζόμενοι του σωματείου «Άγιος Νικόλαος» στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος το Σάββατο το μεσημέρι, από τα κόκκινα σκυλιά του παρακράτους, κλιμάκιο μελών του Μετώπου Νεολαίας της Χρυσής Αυγής βρέθηκε σήμερα το πρωί στα δικαστήρια του Πειραιά σε ένδειξη συμπαράστασης. Το παρόν έδωσε πλήθος κόσμου από την τοπική κοινωνία, καθώς και δεκάδες Έλληνες εργαζόμενοι της…
Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018

Παραδοσιακά Μονοπάτια [#76]

“Πάντα θυμούμαι και πονώ Τι Πάτριδας τον τόπον Ο νουσ’ ειμ’ επέμνεν εκεί Κι αδά έν το κορμόπομ’   Πατρίδα μ’ ξαν’ πατρίδαμ’ Άλλο εσέν ξάει κι είδα Ας επάτνα τα χώματα σ’ Κι εκεί την ψυμ’ εφήνα   Το Πόντο ερωθύμεσα Τι πατρίδας το χώμα Ατόσα χρόνε εδέβανε Κι ενέσπαλα ακόμα   Πατρίδα μ’ ξαν’ πατρίδαμ’ Άλλο εσέν ξάει κι είδα Ας…
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

Β' Μέρος - Δημοσθένης

Β’ Μέρος Δημοσθένης «Ο διαπρεπέστερος κήρυκας της εθνικής αξιοπρέπειας και ελευθερίας». Εντούτοις, με την πλήρη πλέον επικράτηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου η φωνή του ρήτορα σίγησε, ενώ παραπεμπόμενος σε δίκη για την κλοπή των θησαυρών και των λαφύρων του βασιλιά (υπόθεση Αρπάλου), κατηγορήθηκε για δεκασμό και μη μπορώντας να πληρώσει το αντίτιμο για την επιβληθείσα ποινή του, φυλακίστηκε. Ωστόσο, αργότερα κατάφερε να αποδράσει με…
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

Α' Μέρος - Δημοσθένης

Α’ Μέρος Δημοσθένης «Ο διαπρεπέστερος κήρυκας της εθνικής αξιοπρέπειας και ελευθερίας». Ο Δημοσθένης υπήρξε ο μέγιστος εκ των αρχαίων Ελλήνων ρητόρων, ενώ πολύ σύντομα αναδείχθηκε σε εξέχοντα πολιτικό και στρατηγό της αρχαίας Αθήνας. Γεννήθηκε στον δήμο Παιανίας της Αττικής και ανήκε σε ευκατάστατη οικογένεια. Ο πατέρας του, ονόματι Δημοσθένης επίσης, ήταν οπλουργός, ενώ ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι είχε στην κατοχή του δυο εργοστάσια…
Β’ Μέρος Η μάχη των Πλαταιών.   Όλα βρίσκονταν κάτω από τον έλεγχο των Εφόρων. Έτσι, έγινε γενική επιστράτευση και μέσα σε κλίμα απόλυτης μυστικότητας, ετοιμάστηκαν σε μια νύχτα και εκστράτευσαν πέντε χιλιάδες «Όμοιοι», τριάντα πέντε χιλιάδες είλωτες και πέντε χιλιάδες περίοικοι. Αξιοσημείωτο παραμένει, δε, ότι όταν οι απεσταλμένοι της Αθήνας και των άλλων πόλεων πληροφορήθηκαν το πρωινό της επόμενης μέρας ότι ο…

 

Αρχείο

Επισκέπτες Συνδεδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 54 επισκέπτες

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.